Sunday, November 05, 2006

Mediafacerea

Editia 2006-2007 va fi cea mai urmarita editie a Cahmpions League din toate timpurile


Epoca romantica a fotbalului a trecut .Definitv. A devenit industrie media. Dovada si veniturile generate de UEFA Champions League, cea mai importanta competitie
intercluburi din lume. Astfel, bugetul CL din acest sezon este de 750 de milioane de euro,
fata de numai 610 de milioane in 2005-2006.

Acest lucru se datoreaza vanzarii drepturilor TV si spatiului publicitar la preturi tot mai
mari dar si co-optarii a inca doi colosi mondiali in echipa care se va ocupa de
sponsorizarea si organizarea competitiei. Sony si Vodafone au ales sa-ti promoveze
imaginea prin intermediul Ligii, pe langa cei patru sponsori oficiali de pana acum: Ford,
Heineken, PlayStation si Master Card.
Pe de alta parte, se investeste tot mai mult in brandul Champions League. Editia din
acest an aduce in prim-plan cateva inovatii in materie de organizare a competitiei: cea mai
buna acoperire a competitiei in ceea ce priveste transmisiunea TV a meciurilor - 90 de
televiziuni se vor ocupa de transmiterea meciurilor in peste 230 de tari! Acesta este prima
editie a competitiei in care meciurile vor fi transmise "in direct" pe internet. Brandul
Champions League se extinde. Prin intermediul mass-media.

Cifra:
27% este cresterea bugetului Champions League estimata pentru urmatorii trei ani, cat
va dura noul format cu 6 sponsori oficiali

575 de milioane de euro din totalul de 750 de milioane care alcatuiesc bugetul CL vor
merge catre cluburi

No comments: