Wednesday, July 04, 2007

Apusul idolului

Mare dilema, mare acum vreo patru ani, pentru mine. Luasem ProSportul (Ho! nu dati cu pietre) pentru ca la mijloc avea un poster cu Mutu. Sau Chivu, depinde pe cine prefera fiecare in parte. Deci: Mutu sau Chivu? Spectacol, atac, ofensiva (pe toate fronturile) sau bun simt, aparare, cel mult elegantza dar niciodata spectacol?
Am ales Chivu. Care este pana in ziua de azi singurul poster din camera mea pe care mama nu l-a dat jos pentru ca ASA AM ZIS EU. Ca o paranteza, multe alte postere au cazut la datorie, desi am incercat sa-mi execut un dreptul de veto pe care nush daca l-am avut vreodata. Mi-a placut Chivu, mai mult omul decat jucatorul, (care este totusi unul bun), dar cred ca e vremea sa devin si eu crestin- scuze ca folosesc un limbaj de lemn - cu acte in regula si sa renuntz la idoli. Pentru ca, nu-i asa, intotdeauna, negresit, idolii te dezamagesc.

Chivu a ales cel mai mare club din lume, spun unii. Eu cred ca a ales cel mai mare sac de bani, in cardasie cu fratii Becali, daca voia sa se duca la un club la care sa aiba o sigurantza mai mare a succesului se ducea la Barca. Nimic de condamnat, traim intr-o lume concurentiala unde, oricat de boemi am fi banii sunt o masura a aprecierii pe care angajatorul o are fatza de tine. Nush cum vad altii situatia dar mie mi se pare ca acest Chivu si-a facut o imagine de supraom-mai-mic intr-o industrie in care altele decat bunul simt si amabilitatea sunt atributele care predomina.
Ideea este ca acum mai mult ca niciodata cred ca Atac sau Libertatea, nu mai stiu, a avut dreptate cand striga ca l-au vazut pe Chivu beat mort intr-o crshama de unde a cazut pe scari si si-a rupt degetul de la picior.

PS: Scriu aceste randuri fiind infestat pana in maduva oaselor cu virusul nerazzur.
PS 2: In derby Chivu va nimeri pe partea lui Messi. Ce-o sa-l mai perpeleasca :))
PS 3: Am drum pe la Pitesti zilele astea si nu-l vad bine pe Chivu de pe usa...

1 comment:

nin said...

De aici eu am retzinut un lucru: mamei dumitale ii place de Chivu!