Wednesday, July 04, 2007

Caldura mare!

Cea mai secetoasa vara din ultimii ani! Nu numai in ceea ce priveste temperaturile ci si in ceea ce priveste stirile sportive. Gatlejul mediei arde rau ca n-are fluidul izbavitor: stirea. Noroc cu picatua Chivu. Gazzetta dello Sport, Marca, Sport, Gazeta de la noi. Nume mari care dau stiri mici. Epopeea Chivu scrisa de autorul colectiv Presa De Peste Tot. Cum inca mai am in mine valori si principii imi pun si eu o intrebare: este normal sa practici o astfel de presa? Pentru cititorul de rand poate nu e mare lucru, dar pentru suporterul mereu vascularizat care traieste fotbalul este vanzare de iluzii.

8 comments:

nin said...

Ati putea sa va structurati ziarul pe anotimpuri. Si in cele fara competitii de mare interes (?!?!?!) sa provocati la discutii despre sport politicienii, administratiile, poate asa le mai strecurati si cate o intrebare despre ce va (ne)doare ;)

Madalina said...

Pana si pentru cititorul de rand a fost o corvoada!!! M-am saturatttt de transferul lui Chivu! Clar il dam jos pe Chivu :D. :-*

adrianpopa said...

jos cu chivu! ca o chinuie pe baby :-*

adrianpopa said...

nu ma pronuntz, n-am abilitati de manager prea dezvoltate deocamdata :)

Anonymous said...

Dupa tine asa, crezi ca Dumnezeu da cu paru`? Insanatosire grabnica!

nin said...

ce ai patit AP?

adrianpopa said...

picior scrnatit Nin

adrianpopa said...

Ego (foarte original)...nush ce unitate demasura foloseste, dar paru' sigur nu este printre ele ;)