Thursday, December 07, 2006

2-0 pentru Liga

Era minutul 36. Gudjonsen ia o actiune pe cont propriu. Unu', doi, hopa! al treilea, nu se poate!! "ba tu esti nordic, de unde naiba ai scos floricele astea?!", sut si...bara!!- "baga-mi-as!"- "ups! m-am scapa. Asta nu trebuia sa iasa din taste". Ce faza! Ce ratare!! De ce n-o fi intrat? Pacat. Pentru fotbal, pentru spectacol.
Si minutele trec. Vreo trei (nu sunt sigur pentru ca n-am stat cu ochii pe ceas), dar parca ar fi o vesnicie. Trec vreo trei minute in care Barca plimba mingea - Werder abia daca-i simte mirosul de iarba marca Nou Camp si de plasa de echipa oaspete - o plimba, vreo trei minute, fara ca Ronaldinho sa o atinga. Ce-am spus?! Piei Satana! Pai d-aia mi s-a parut o vesnicie. Trei minute echivalente cu o vesnicie in care Barca a jucat fotbal fara Ronaldionho. Un sentiment ciudat. Insa real, adevarat. N-a jucat Ronaldinho mare lucru sezonul asta, dar a fost pentru prima data cand am uitat ca este in teren.
Ce-i drept, n-a jucat mare lucru. Niste floricele, o schisma pe fatza la un calcai nereusit (prima pe care am vazut-o vreodata la "Dintzos") si multe faulturi. A! Si inca doua lucruri: Gol din lovitura libera, pe sub zid (mai rar executii d-astea, mai ales ca a vrut s-o dea asa) si pasa de gol. Hopaaaa! Pai astea au fost grele. Mai ales ca s-a terminat 2-0, doi, nu trei, nu patru. 2-0 pentru Liga Campionilor care n-a pierdut-o peBarcelona. Deci n-a piedut spectacolul. Probabil ca si cel mai impartial oficial al UEFA se bucura pentru calificarea Barcelonei. Probabil.

No comments: