Monday, April 23, 2007

Offensive ads ?

Gucci, Ralph Lauren Polo, Calvin Klein, Winston, Dior, Dolce & Gabbana. Cateva dintre cele mai tari branduri din lume isi fac reclama intr-un mod mai mult decat ostentativ. Tupeu sau avangardism? Umor sau nesimtire pe fatza?
Intrati aici pentru a vedea mai pe larg despre ce e vorba.
Ma intreb cate amezi si-ar fi luat de la CNA daca aceste reclame s-ar fi lansat in Romania? De fapt... s-ar fi lansat?

Fara alte comentarii, imaginile:
































3 comments:

Madalina said...

In lumea publicitatii, imaginii si spectacularului, un lucru nu mai este suficient SA FIE, trebuie sa si PARA...Ofensive sau nu, reclamele astea trebuie sa vanda si cred k au succes, cel putin la target-ul caruia i se adreseaza. Cine se imbraca in mod curent de la astfel de firme doesn't give a f*** k reclamele alea sunt ofensive...mai ales la adresa femeii :)). Astia sunt oamenii pe care ii vedem noi la promenada in mall, imbracati cu hainele lor lucioase.
You have to show a look, have a look or give a look...:)))
P.S: interesant subiect ;)=))! :-* :-* :-*

adrianpopa said...

cred ca se vinde mai intai brandul, apoi ideea. Coca-Cola n-are o campanie nemaipomenita in aceste zile la TV, dar nu cred ca i-au scazut vanzarile. Vorba aia, unii dau case la promotii, altii pahare, dar vanzarile nu sunt direct proportionale.
Chiar, n-am mai vazut de mult o reclama tv la BMW sau Mercedes (oricum sunt destul de rare), astea se vand de la sine. Ideea de reclama ofensivaa aparut la straini care au in spate cateva secole de civilizatie, la noi conteaza ca scrie D&G pe haina, nu cum se vinde. Sa scrie cat mai mare si cat mai stralucitor, si eventual, cu putin puf :))

adrianpopa said...

cu :-*:-* :P de rigoare
=))