Saturday, April 28, 2007

Doua nu-potisme

Steaua ca o echipa ranita in orgoliu, in palmares, in mandrie, in tot ce poate sa doara. A venit la Cluj sa salveze ce se mai putea salva dintr-un sezon cenusiu. Un 2-1, cat o o salvare de la retrogradarea in mediocritate. Jocul nu mai conteaza, este element colateral, probabil ca o astfel de "performantza" in tururile preliminare din CL ar scoate-o in afara fotbalului care se joaca. Dar ce mai conteaza, are 3 puncte luate de la Cluj.
Cluj, hmmm...arhetipul demoralizarii! N-am mai vazut de mult o echipa care sa "nu poata" la modul la care a putut CFR-ul. De-mo-ra-li-zati. Fotbalistii au alta vorba, "pi...i pe ei". Fotbal cu coada intre picioare. Fotbal de frica. Frica de a castiga. Sau macar a face egal. Daca CFR-ul a clacat in fatza unei echipe pe care numai cine n-a vrut n-a batut-o, imaginati-va ce ar fi facut in Liga. Spun "ce ar fi facut" pentru ca nu mai prind locul 2. Sigur.
Doua echipe care n-au putut. Una sa scoata un rezultat, alta sa joace de Doamne-ajuta.

Ce fotbal urat! Nu, ce fotbal trist! Care ne va reprezenta in CL. Gigi are dreptate, pentru ca Steaua sa mai joace ceva ar trebui sa transfere 20 de jucatori. 20?! Care or fi aia?

PS: Catre ce si-o fi luand avantul Goian?


8 comments:

Cristi said...

asa...fi rau....pisha-te pe ei..da-i cu capu de pereti....ia-te de familii..de nepoti...de tot...pune titlu: "niste cacati"..si in subtitlu: "cretinii de la steaua au batut ratatii de la cluj"

adrianpopa said...

daca tu crezi ca steaua se califica in Liga cu jocul si echipa asta... zi-mi unde n-am dreptate. La faza ca nu joaca nimic sau la faza ca nu prind Liga in ritmul asta?

Cristi said...

tocmaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...ca ai dreptate..vorbeam serios cand ziceam sa te pishi pe ei. sunt vai mama lor....si o sa avem din parti echipe in grupele CL anu asta

adrianpopa said...

aha...ma duc sa cumpar artificii, mi-ai dat dreptate. Imii fac jurnal si scriu in el.
Acum, pe bune, Steaua e de tot rasul...

Anonymous said...

Adi, ai fost rau la afirmatia cu "unei echipe pe care numai cine n-a vrut n-a batut-o". Trebuie sa recunosti asta! Nu-i chiar asa, si tocmai voi ar trebui sa stiti de ce sezonul Stelei a fost unul ratat. Spun asta pentru ca am credinta ca voi va pricepeti la fotbal, il intelegeti.

adrianpopa said...

Pai hai sa vedem pe cien a batut Steaua: Arges ( Dorinel a jucat cu doua improvizatii in meciul ala - fundasul drepata si fundasul stanga, care erau de fapt mijlocasi- golurile au venit de pe partile laterale). Rapid - desi Rapidul a jucat extrem de prost a reusit s-o domine clar pe Steua si numai greselile lui Coman i-au adus victoria. Poli Iasi - :)) n-are rost sa comentam si Cluj care pur si simplu s-a temut de o evetuala victorie.
Acum esecurile: Vaslui (au luat bataie de la o echipa care n-a vrut sa dea gol- s-a aparat tot meciul, Dinamo (dupa 18 ani!!), UTA (de la 3-0 in tur, la 0-0 in retur...), Farul (gol de Cascadorii Rasului), Bistrita (aici s-au cam obisnuit s-o ia an de an, dar data fiind situatia ar fi fost de bun simt o victorie. In plus, nici Gloria n-a vrut sa bata Steaua ca doar a avut posesie 33%!)
Nush cat ma pricep la fotbal dar rezultatele Stelei din sezonul asta sunt lamentabile (exceptand poate Liga Campionilor)
Cand era la Poli Oli se lauda ca daca ar fi adunat punctele de la National cu cele de la Poli ar fi fost pe primul loc. Uite un sezon pe care l-a facut cap-coada la aceeasi echipa si uite si rezultatele...
Si da, am fost rau...:D

Anonymous said...

Stai putin. Eu n-am spus ca jocul Stelei nu este prost, am spus ca ar trebui sa sdtii motivele pentru care este atat de slab. As putea sa incep sa le enumar, insa imi este prea lene s-o fac. Gandeste-te la faptul ca pana la urma, intr-un intreg sezon, Oli n-a avut la nici macar un meci, intreg lotul la dispozitie. Mie de exemplu asta mi se pare ca spune multe. Gandeste-te ca e vorba de uzura, Sunt aproape aceesi jucatori care au redeschis practic drumurile spre competitiile europene, care au jucat o semifinala de cupa europeana, care au luat doua titluri nationale consecutive, care au jucat dupa atatia ani in liga. E greu, la un moment dat clachezi, iar asta e unul dintre factorii care a dus la acest sezon aproape ratat.
Poate n-am dreptate, poate sunt subiectiv, dar eu asa vad lucrurile.

adrianpopa said...

Si eu sunt subiectiv...:)), toti suntem, dar argumentul cu uzura si jucatorii nu prea tine. Sunt echipe care si-au pastrat acelasi schelet cum ar fi Juventus, Milan, Bayern sau Arsenal si pe care nu le-a impiedicat nimic sa aiba performantze. (Ma rog, Juve mai cu arbitrii:))
"A intervenit o uzura in cadrul echipei" este apanajul celor care nu pot, este argumentul Oli-enesc, cand nu poate, se apuca sa invoce motive. Nu este, cred, important de ce nu joaca Steaua bine pentru noi, asta ar fi important pentru MM si Oli, ei ar fi putut schimba ceva. Tot ce spun este ca atata timp cat nu sunt rezultate cineva trebuie sa plateasca.
Ultimul lucru: Steau a ajuns in CL dupa 10 ani. A luat 5 pct, ceea ce nu e mult, dar nici rusinos nu e. Eu cred ca o data ce ai "gustat" din Liga e greu sa nu reusesti sa te mai motivezi sa ajungi inca o data acolo. Adica, dai de maximum cat poti atinge iei o "inghititura"
si zici "Las' si pa altii la anu', ca noua ne-a ajuns " Asta ar fi pur si simplu miserupism, si miserupismul se taxeaza.
Eu cred ca Steaua nu poate si cu asta basta. Dar nici CFR si Rapidul nu se intrec in performantze spectaculoase...

Inca o data...si eu sunt subiectiv si sunt madru de asta :)